Uncategorized

آموزش تولید محتوا و سئو

پایتوکو

آموزش تولید محتوا و بهینه سازی قبل از شروع کار

 

شامل ۵ قسمت 

 

برای دانلود این دوره کلیک کنید

 

 

این آموزش شامل آموزش سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو به همراه آموزش تولید محتوا سئو شده برای کسانی است که میخواهند جایگاه بهتری در نتایج و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشند.

 

 

 

با دوره تولید محتوا سئو شده میتونین همزمان با آموزش کار کردن تو سایت رو هم شروع کنین و کسب درآمد کنید.

 

 

آموزش تولید محتوا سئو شده به روش من (قسمت ۱)

 

مشخصات آموزش:

مدرس : احمد مهردادیان
زمان ویدیو: ۳۱:۵۰
توضیحات : قسمت اول (توضیحات مختصر درباره محیط کاری برای تولید محتوا، آشنایی با تولید محتوا و ایجاد یک محتوا ساده)

 

سر فصل های جلسه اول ( تولید محتوا و سئو )

  1. تولید محتوا چیست؟

  2. انواع محتوا

  3. تولید محتوا در وبسایت

  4. آشنایی با پنل

  5. ایجاد یک محتوا ساده

    تولید محتوا

نکاتی درباره جلسه اول

به شخصه اعتقادم اینه برای هر کاری باید اون کار رو شروع کرد و بعد از کار کردن ها و ممارست های فراوان و زمین خوردن ها میتونین اون کار رو یاد بگیرین

برای همین سعی کردم تو جلسه اول بعد از توضیح های مختصر وارد کار بشم و بعد از ایجاد یه متن و منتشر کردن اون جلسه اول رو تموم کنم.

اما مطمئنا باید برگردیم و در جلسات بعد دقیق تر به مسایل نگاه کنیم و سر فصل های تازه ای رو باز کنیم ، اونجاست که میتونیم ادعا کنیم بهترینیم.

 

آموزش تولید محتوا ، بررسی الگوریتم های گوگل (قسمت ۲)

 

مشخصات آموزش:

مدرس : احمد مهردادیان
زمان ویدیو: ۴۱:۱۸
توضیحات : بررسی الگوریتم های گوگل برای تولید محتوا

 

 

سر فصل های جلسه اول

  1. الگوریتم پاندا

  2. الگوریتم تازگی محتوا

  3. الگوریتم رقص گوگل (Google dance)

  4. الگوریتم پنگوئن

  5. الگوریتم مرغ مگس خوار

  6. الگوریتم BERT

  7. الگوریتم rank brain

  8. الگوریتم کبوتر

  9. الگوریتم سند باکس (Sand box)

 

نکاتی درباره جلسه دوم

این جلسه شما رو به درک عمیقی از خواسته موتور های جستجو کهدر نهایت درک خواسته کاربر است میرسونه و به شما کمک میکنه با الگوریتم های گوگل که به وسیله اون موتور جستجو گوگل برای محتوا شما تعیین جایگاه میکنه.

این جلسه رو از دست ندین چون به شدت مهمه…

 

آموزش تولید محتوا قسمت ۳ (تولید محتوا به روش pillar cluster)

 

مشخصات آموزش:

مدرس : احمد مهردادیان
زمان ویدیو: ۳۰:۲۸
توضیحات : قسمت سوم ( تولید محتوا به روش pillar-cluster + google trends )

 

سر فصل های جلسه سوم

  1. آموزش جامع تولید محتوا به روش پیلار کلاستر

  2. توضیحات محیط google trends

نکاتی درباره جلسه سوم

در این جلسه شما بعد از آموزش های موتور جستجو که دیده اید وقت آن است که به عنوان یک تولید کننده محتوا ، وب مستر و یا مشاور تولید به بررسی مدل های جستجو و ایجاد آن در کسب و کار خود بپردازید.

 

آموزش تولید محتوا به روش پیلار کلاستر(قسمت ۳)

 

در این روش یک محتوا به صورت ستون در نظر گرفته میشود و سایر محتوا به عنوان خوشه ،  که به صورت جزئی تر هستند و به نکات جزئی تر در ارتباط با محتوای ستون میپردازند.

این روش اگر به صورت درست پیاده سازی شود بسیار برای موتور های جستجو سودمند  هستند زیرا موتور های جستجو تمایز بین محتوا ستون و خوشه را متوجه میشوند.

 

صفحات ستون محتوا چیست؟

صفحه ستون پایه و اساس یک خوشه موضوعی است که به تمام صفحات خوشه پیوند یا لینک می دهد.

این مهم ترین صفحه در دسته موضوعی شما است زیرا موضوع شما و تمام کلمات کلیدی هدف اصلی شما را با محتوای دقیق و عمیق پوشش می دهد. همچنین به خزنده های موتورهای جستجو و مخاطبان شما کمک می کند تا به راحتی در سایت شما حرکت کنند.

 

صفحات ستون به طور کلی دارای ویژگی های زیر هستند:

 

  • موضوع اصلی شما و کلمات کلیدی مرتبط با آن را هدف قرار می دهد
  • به تمام سوالات اولیه و ثانویه در مورد موضوع اصلی یا موضوع والد شما پاسخ می دهد
  • پیوند به تمام صفحات خوشه
  • لینک مستقیم از صفحه اصلی سایت
  • همیشه سبز است(تازه سازی میشود)
  • شما می توانید محتوای ستونی را به عنوان منبع نهایی موضوع خود در نظر بگیرید که به تمام سوالات

                        سطح بالای مخاطبان هدف شما پاسخ می دهد و به آنها یک نمای کلی از موضوع شما می دهد.

 

 

 

 

انواع صفحات ستون

 

۱-صفحه ستون راهنمای نهایی (The Ultimate Guide Pillar Page)

یک صفحه با تعداد کلمات زیاد ار ۳ تا ۱۰ هزار کلمه شامل تمامی موارد مرتبط با موضوع و دارای تمامی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع

همانطور که از نام آن پیداست، صفحه ستون راهنمای نهایی یک منبع طولانی است که موضوع اصلی شما و موضوعات فرعی آن را با جزئیات زیادی پوشش می دهد. این یک منبع مبتدی پسند است که هدف آن ایجاد اعتبار برند شما و تثبیت نام تجاری شما به عنوان منبع اصلی موضوع شما است.

۲-صفحه ستون محصول/خدمت (The Product/Service Pillar Page)

عمدتاً توسط شرکت‌های SaaS و آژانس‌های بازاریابی استفاده می‌شود. از همان فرمول صفحه اصلی راهنمای نهایی پیروی می کند، اما تمرکز آن بر محصول/خدمتی است که می فروشد.

تعداد کلمات این نوع صفحات ستون معمولا اندکی از راهنمای نهایی کمتر است.

۳-صفحه ستون منابع (The Resource Pillar Page)

صفحه ستون منبع فهرستی از ابزارها، آمار، مثال ها، مطالعات موردی و هر چیز دیگری است که مخاطبان هدف شما می توانند در صورت نیاز به کمک در مورد موضوع شما به آن مراجعه کنند. این نوع محتوای ستونی در بین شرکت‌های SaaS بسیار محبوب است زیرا ایجاد آن آسان‌تر از یک راهنمای نهایی است.

 

قسمت ۴ آموزش تولید محتوا

 

کاربرد های سئو محلی در تولید محتوا سئو شده

 

  • آشنایی افراد با کسب و کار شما بعد از جستجو محلی (به عنوان مثال جستجو : رستوران)
  • افزایش مراجعه حضوری
  • به راحتی با لوکیشن شما آشنا میشوند (نمایش شما در گوگل مپ)
  • افزایش فروش فیزیکی
  • مناسب برای مشاغلی چون : پزشکی ،رستوران،باشگاه هاو…

در این آموزش مباحثی درباره پیاده سازی سئو محلی و آشنایی با آن خواهید آموخت…

 

قسمت ۵ آموزش تولید محتوا

تو این قسمت تیر خلاص رو بر پیکر محتوا زدیم و یادگرفتیم یک محتوا برای محصول خودمون به صورت سئو شده تولید کنیم. این قسمت شامل موارد زیر :

  • صفر تا صد یک محتوا
  • استفاده از عبارات کلیدی
  • آشنایی با یواست سئو
  • آشنایی با تولید محصول برای فروشگاه
  • آشنایی با محصول متغیر در ووکامرس
  • آشنایی با لینک سازی

 


سفارش تولید محتوا سئو شده و حرفه ای با قیمت مناسب

     سفارش تولید محتوا برای سایت و شبکه های اجتماعی

 

در نظر داشته باشید با خرید قانونی قسمت اول تمامی قسمت های آموزش در اختیار شما و در پنل اختصاصی شما قابل دسترس میباشد

 

تولید محتوا

تقریبا از زمانی که بشر توانست دست به نوشتن و کشیدن بزند تولید محتوا شروع شد. از من بپرسید میگویم نقاشی های روی دیوار های غار هم نوعی تولید محتوا به شمار میرود. 🙂

 

با این دوره تولید محتوا میتونین محتوایی تولید بکنین که تو صفحات گوگل در جایگاه خوبی باشه و فروش خودتون رو بالا ببرین ، این دوره شامل تمام نکات ریز و درشتی هستش که لازم دارین.

به طور کلی:

محتوا ارائه اطلاعات با یک هدف خاص به مخاطبان از طریق یک کانال و در یک فرم خاص است

 

در دنیا ما کار تولید محتوا از پر درآمد ترین کار های دنیا به شمار میرود ، همانطور که میبینید شما برای دیدن هر مطلبی در فضای وب باید تن به دیدن تبلیغات زیادی بدهید. از این موضوع نتیجه ای غیر از :

هیچ گربه ای محض رضا خدا موش نمیگیره

نمیتونیم بگیریم.

پس تو دنیایی که محتوا پادشاه اونه یاد گرفتن محتوا خالی از لطف نیست و میتونه کمک های فراوانی به ما بکنه .

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *